Friday, January 28, 2011

Last Day aT maD saiD !

Salam...
hari terakhir aku di SMKDHAS mmbuatkn aku rasa mcm berat aty
walaupun itu memang harapan aku dari dulu.. sedih sangat sbb terpaksa tinggal
kawan2 yg paling aku sayang. Aku sayang sume kawan2 aku expcially, pikah jalil,
afykah, pikah lan.. dyowng ada masa aku sedih, epy, dalam kesusahan.. time kasih ya..
I'm appreciate it so much n i Love you all.. aku sedar yang kawan2 aku sayang kat aku..
sampai aku rasa mcm tak nak prgi.. btw, thanx cz sayang aku... sejak kebelakangan nieh aku rapat
dengan Ezad, so, aku rasa epy , ak boleh cite masalah aku dekat dye.. ak syunk sangat kat dye..
as my best fwenz foreve ! berat aty aku.. sedih sangat,,, aku harap kwan2 aku brjaya la yea..
do da bez ! i'll oways pray 4 u all.. ilysm !

No comments:

Post a Comment